Monday, May 2, 2011

KURSUS JANGKA PENDEK 1 MALAYSIA ANJURAN KOLEJ KOMUNITI



Alhamdulillah, II SYNERGY BIZ CENTRE kini telah mengorak langkah dalam mengembangkan ilmu pengetahuan serta kepakarannya dalam bidang keusahawanan kepada masyarakat melalui kerjasama dengan Kolej Komuniti Bayan Baru dalam mengendalikan kursus pendek 1 Malaysia selama 20 jam. Kami telah diberi amanah untuk mengendalikan 2 kursus iaitu Pertama : Kursus Perniagaan & Keusahawanan dan Kedua : Kursus Kecantikan & Rawatan Kulit Muka.

Kursus terbuka kepada semua lapisan masyarakat berumur 16 tahun hingga 70 tahun. Stakat ini, kursus telah pun diadakan pada April lepas dan alhamdulillah bagi kursus Kecantikan & Rawatan Kulit Muka telah mendapat sambutan menggalakkan dengan 2 kumpulan pertama telah berjaya menghabiskan kursus selama 20 jam. Manakala bagi kursus Perniagaan & Keusahawanan bermula dengan kumpulan pertama.

VISI KOLEJ KOMUNITI

Menjadi pusat pembelajaran sepanjang hayat dengan iltizam untuk membina komuniti yang berpengetahuan, berilmu, berkemahiran dan mempunyai akhlak yang mulia seiring dengan falsafah pendidikan Negara.

MISI KOLEJ KOMUNITI

Mewujudkan peluang ‘Pembelajaran Sepanjang Hayat’ kepada semua peringkat masyarakat dengan tumpuan kepada latihan kemahiran dan pembangunan potensi.

KELEBIHAN KURSUS

- Modul dibentuk berdasarkan pengalaman sebenar usahawan.
- Masa Fleksibel memudahkan bagi anda yang bekerja dan juga tidak bekerja.
- Pengendalian kursus secara bersantai & menyeronokkan.
- Kumpulan yang kecil.
- Yuran pengajian terendah dan mampu dipelajari oleh semua lapisan dengan sejam = RM1.
- Anda boleh laksanakan terus kemahiran yang dipelajari dalam memulakan perniagaan baru anda atau meningkatkan tahap kemahiran perniagaan anda.

KURSUS YANG DITAWARKAN

1. KURSUS KECANTIKAN & RAWATAN KULIT MUKA
2. KURSUS PERNIAGAAN & KEUSAHAWANAN

Aktiviti Sepanjang Kursus







 


4 comments:

  1. boleh tak saya nak buat di tempat saya

    ReplyDelete
  2. boleh. just hubungi terus kami. Boleh saya tau di mana tempat en/cik maksudkan?

    ReplyDelete
  3. macamana saya nk tahu kursus ini dengan lebih detail.. dengan sapa saya nk brhubung..??

    ReplyDelete
  4. assalam...bolehkah kursus ini dibuat ditempat saya...saya di kelantan

    ReplyDelete